Izpratne par svaigiem Google atjauninājumiem SEO

Vai esat kādreiz nonācis labirintā, mēģinot izprast pareizo ceļu? Tieši tā bieži var justies SEO. Taču līdz ar jaunākajiem Google atjauninājumiem ceļš kļūst skaidrāks, lai gan ar jauniem līkločiem.

Kāpēc Google atjauninājumi ir svarīgi?

Iedomājieties, ka Google ir pasaulē sarežģītākā puzle ar miljardiem elementu (tīmekļa vietņu). Google atjauninājumi ir kā norādījumi, kā šo puzli atrisināt. Katru reizi, kad Google izdod atjauninājumu, tas maina šīs instrukcijas. Kāpēc? Lai nodrošinātu, ka lietotāji atrod visatbilstošāko, lietotājam draudzīgāko un autoritatīvāko saturu. Un uzņēmumiem? Tā ir iespēja mainīt stratēģiju un pielāgoties Google redzējumam.

Galvenās izmaiņas jaunākajos atjauninājumos

Mūsu labirinta ainava mainās.

Galvenie tīmekļa vitālie dati

Svarīgi ir ne tikai tas, kas rakstīts jūsu vietnē, bet arī tas, kā tā izskatās. Core Web Vitals koncentrējas uz trim galvenajām jomām: ielādes veiktspēju, interaktivitāti un vizuālo stabilitāti. Iedomājieties par tām kā par trim lietotāja pieredzes musketieriem.

Pārejas vērtējums

Vai esat kādreiz vēlējies, lai Google saprastu ne tikai jūsu lapas būtību, bet arī katru fragmentu? Jūsu vēlme ir piepildīta! Google tagad ierindo atsevišķus lapas fragmentus, tādējādi atvieglojot nišas tēmu redzamību.

Indeksēšana pēc mobilajām ierīcēm

Mūsu pasaule pāriet uz mobilajām ierīcēm. Google mobilo ierīču indeksēšana vispirms nozīmē, ka satura indeksēšanai un ranžēšanai tā galvenokārt izmanto mobilo versiju.

Kā reaģē SEO speciālisti

Pārmaiņas var biedēt, bet SEO profesionāļiem tā ir kārtējā darba diena.

Lietotāja pieredzes optimizācijas pieaugums

Vairs nav runa tikai par atslēgvārdiem. SEO speciālisti tagad ir kļuvuši par UX karavīriem, kas uzlabo lietotāju mijiedarbību katrā solī.

Pielāgošanās pārejai uz rangu piešķiršanu

Satura veidotāji pārdomā savu pieeju, nodrošinot, ka katrs fragments ir vērtīgs. Jo katra rindkopa ir potenciāla zelta raktuve.

SEO stratēģijas pielāgošana

Ir pienācis laiks asināt rīkus un pielāgoties mainīgajam labirintam.

Tīmekļa vietnes ātruma uzlabošana

Lēnais un vienmērīgais šeit NEIEDZĪVOJAS. Ātri ielādējamās vietnes šajā pasakā ir zaķis, kas lec uz priekšu rangā.

Satura struktūras pārskatīšana

Ņemot vērā pāreju ranžēšanu, ir pienācis laiks stratēģiskāk strukturēt saturu. Katrs teikums var būt jūsu uzvaras biļete.

Optimizācija mobilajām ierīcēm

Mobilie tālruņi nav nākotne, tie ir tagadne. Nodrošināt, ka jūsu vietne ir piemērota mobilajām ierīcēm, tagad ir galvenā prioritāte.

Prognozes par turpmākajiem Google SEO atjauninājumiem

Ieskatoties kristāla bumbā, kas varētu gaidāms nākotnē?

Uzsvars uz balss meklēšanu

“Ei, Google, kur ir tuvākā picērija?” Izplatoties balss meklēšanai, SEO stratēģijas pāries uz sarunvalodas pieprasījumiem.

Paplašinātās realitātes (AR) un virtuālās realitātes (VR) SEO

Arī virtuālajām pasaulēm drīz būs nepieciešama optimizācija.

Ko tas nozīmē mārketinga speciālistiem?

Plašs rotaļu laukums. Jaunas pasaules (burtiski!), kuras iekarot, un jaunas auditorijas, ar kurām sadarboties.

Secinājumi

SEO labirints nepārtraukti attīstās. Taču atcerieties, ka katrs pagrieziens sniedz iespēju. Google jaunākajos atjauninājumos uzsvars ir skaidrs: lietotāju pieredze ir vissvarīgākā. Tāpēc, pārvietojoties pa šo labirintu, koncentrējieties uz lietotājiem, pielāgojieties izmaiņām, un jūs atradīsiet ceļu uz augšu.

Copyright © 2023 | nextmedia.lv